Saturday, November 28, 2009

Հարցաթերթիկ և հարցման արդյունքները

Հոկտոմբեր 2009
ԵՊՀ ուսանողների նախագիծ
Ուսանողներ` Ադամյան Ն., Անափիոսյան Գ., Աղասյան Ա., Արշակյան Լ.,Գրիգորյան Մ.,Զանազյան Ա., Խոջոյան Ն.:

Interviewer __________________­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________

Interview date______________ Interview time__________________


Հարցազրույց անցկացնողին ուղված բոլոր ցուցումները գրված են փակագծերի մեջ շեղատառերով և մգացված են:


Բարև ձեզ, իմ անունը _________: Ես Տնտեսագիտության ֆակուլտետի ուսանող եմ, և այս հարցումը կնպաստի իմ հետազոտական աշխատանքին: Իմացեք խնդրեմ, որ մենք երաշխավորում ենք Ձեր պատասխանների գաղտնիությունը, և Ձեր պատասխանները որևէ կերպ չեն առնչվի Ձեր անվան հետ: Շնորհակալություն:

1. Կարո°ղ եք ասել, ծանո°թ եք արդյոք ՀՀ կրթական համակարգում իրականացվող բարեփոխումներին:
___ Այո
___ Ոչ
___ դժվարանում եմ պատասխանել (դպ)



2. Կարո°ղ եք ասել, ՀՀ կրթական համակարգի ո°ր մակարդակն առավել հրատապ բարեփոխումների կարիք ունի: Խնդրում ենք տալ միայն մեկ պատասխան (կարդալ պատասխանները):
___ հանրակրթությունը (տարական, միջին, ավագ դպրոց)
___նախնական և միջին մասնագիտական կրթությունը
___բարձրագույն կրթությունը
___հետբուհական կրթությունը
___ դպ

3. Մեկից տասը թվերի սանդղակում, որտեղ 1-ը խիստ անորակն է, 10-ը խիստ որակյալը, ինչպե°ս կգնահատեիք մասնագիտական կրթության որակը ՀՀ-ում այսօր:
(խիստ անորակ) (խիստ որակյալ)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

4. Ձեր կարծիքով, ո°վ է պատասխանատու կրթության որակի համար (պատասխանները չկարդալ: կարելի է փորձել 1-ին 2 պատասխանները):
___ուսանողը
___դասախոսը
___ուսումնական հաստատությունը
___պետական լիազոր մարմինը
___Որակի ապահովման ազգային կենտրոնը
___ (այլ` նշել)
___դպ

5. Ուզում եմ իմանալ ձեր կարծիքը հետևյալի մասին: Ելնելով Ձեր իսկ անձնական կարծիքից, խնդրում եմ ասացեք արդյոք Դուք խիստ համաձայնեք, համաձայնեք, համաձայն չեք, թե բոլորովին համաձայն չեք ներքոհիշյալ փաստերի հետ
­­
խիստ համաձայն եմ
Համաձայն եմ
համաձայն չեմ
բոլորովին համաձայն չեմ
դպ
Կրթության որակի պահանջատերը պետք է լինի ուսանողը:
Կրթության որակի պահանջատերը պետք է լինի պետությունը:
Կրթության բովանդակության պատվիրատուն պետք է լինի գործատուն:
Տվյալ պետության կենսամակարդակը մեծապես կախված է կրթության որակից:
ՀՀ մասնագիտական կրթության որակը բավարարում է միջազգային չափանիշներին:
Բոլոնիայի գործընթացով սկսված բարեփոխումների շարքն անընդուների է ՀՀ կրթական համակարգի համար:
Հետազոտական բլոկը պետք է լինի ուսումնական հաստատությունների անբաժանելի մասը:
Աշակերտի/ուսանողի գնահատման մեթոդները համապատասխանում են ժամանակակից չափանիշներին:
Աշակերտի/ուսանողի գնահատման մեթոդներն օբյեկտիվ են:
ՀՀ-ում պետք է խթանել նախնական և միջին մասնագիտական կրթությունը:
ՀՀ-ում պետք է խթանել բուհական կրթությունը:
ՀՀ կրթական համակարգի բարելավման նպատակով պետք է առավելապես ներդնել հանրակրթության բնագավառում:

6. Ձեր կարծիքով, ՀՀ մասնագիտական կրթությունը առավելապես տեսական է, թե գործնական:
___տեսական ___գործնական ___դպ

7. Ձեր կարծիքով, արդիական է արդյոք ուսանողական գրադարաններում գոյություն ունեցող գրականությունը:
___Այո ___Ոչ ___դպ

8. Եթե լիներ հնարավորություն, ո°րտեղ կշարունակեիք Ձեր կրթությունը:
___ՀՀ պետական ԲՈւՀ-ում
___ՀՀ ոչ պետական ԲՈւՀ-ում
___ՌԴ-ում
___արևմտյան որևէ ուսումնական հաստատությունում
___չէի շարունակի
___դպ

9. Ձեր կարծիքով, ավագ դպրոցում ստացած գիտելիքը բավարա°ր է մասնագիտական ուսումնական հաստատություն ընդունվելու համար:
___Այո ___Ոչ ___դպ

10. Ձեր կարծիքով, մասնագիտական ուսումնական հաստատության շրջանավարտը կարո°ղ է բավարարել գործատուի պահանջները նեղ մասնագիտական ոլորտում:
___Այո ___Ոչ ___դպ

11. Որն է ձեր ստացած ամենաբարձր կրթությունը)
___ տարական դպրոց
___միջնակարգ կրթություն
___ նախնական մասնագիտական կրթություն
___միջին մասնագիտական կրթություն
___ բարձրագույն կրթություն(5 կամ 4 տարի)
___հետբուհական կրթություն

12.1 __ Գործատու
12.2 __ Դասախոս
12.3 __ Աշակերտ/Ծնող
12.4 __ Ուսանող
Նպատակը: առկա իրավիճակի և հիմնախնդիրների ընդհանուր պատկերի վերհանում
Հետազոտության խնդիրներ.
1. Ծանո՞թ են արդյոք կրթական գործընթացների շահառուները բնագավառի հիմնական փոփոխություններին:
2. Ըստ շահառուների/թիրախային խմբերի, կրթական համակարգի ո՞ր ոլորտն է առավել խոցելի:
3. Որքանո՞վ է կրթության որակը բավարարում աշխատաշուկայի պահանջները:
4. Որո՞նք են կրթական համակարգի հիմնական խնդիրները:
Քիչ թվով հարցումներ անցկացնելու պատճառով (80 հարցազրույց), վերլուծության արդյունքները կարող է չներկայացնել իրականության կորը: Սակայն, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ հարցման արդյունքները ներկայացուցչական են, կարող ենք որոշ վերապահումներով ասել, որ իրական պատկերը մեր ստացած արդյունքներից շատ չի տարբերվում:
Մեթոդը: Իրականացվել են թվով 80 դեմ առ դեմ հարցազրույցներ` օգտագործելով միօրինակ (standardized) հարցաթերթիկ: Վերլուծության համար ընտրվել են հինգ թիրախային խմբեր. ուսանող; դասախոս; աշակերտ/ծնող; գործատու: Հարցազրույցի տևողությունը պարզելու նպատակով`հարցաթերթիկը նախապես փորձարկվել է. յուրաքանչյուր հարցազրույցը տևել է 5-10 րոպե: Յուրաքանչյուր թիրախային խմբի ներկայացուցիչների հետ իրականացվել է 20 հարցազրույց:
Աշակերտ ծնող
Հ1: Այո 5-50%, Ոչ 12-60%, դպ. 3-15%
Հ2: Հանրակրթությունը 15, Նախնական կրթություն 3, բարձրագույն կրթություն 2
Հ3: “4” 4 պ., “5” 10 պ., “6” 4 պ., “7” 2 պ.
Հ4: շատերը տվել են մեկ և ավելի պատասխաններ, որտեղ գերակշիռ դեր են խաղում ուսումնական հաստատությունը, հետո, դասախոսը, ուսանողը, և վերջապես, պետական լիազոր մարմինը:
Հ5: Ամփոփելով 5-րդ հարցի ենթահարցերին տրված պատասխանները, ստանում ենք հետևյալ պատկերը. մոտ 50%-ը կարծում է, որ կրթության որակի պահանջատերը պետք է լինի պետությունը և գործատուն, նաև այն, որ և’ հանրակրթությունը, և’ բարձրագույն կրթությունը բարելավման կարիք ունեն:
Մնացած հարցերի պատասխաններից ելնելով` ՀՀ մասնագիտական կրթությունը տեսական է-100%, 75%-ը կշարունակեր արևմտյան որևէ բուհում, 80%-ի կարծիքով դպրոցում ստացած գիտելիքը բավարար չէ բուհ ընդունվելու համար, և բուհում ստացած կրթությունն էլ չի կարող բավարարել գործատուի պահանջները:

Գործատու
50%-50% տեղյակ են/չեն փոփոխություններին: Գործատուների մեծ մասը` 80%-ը կարծում է, որ նախնական և միջին մասնագիտական կրթությունը խթանելու կարիք ունեն, որակի գնահատման սանդղակը տատանվում է 3-7 հատվածում: Հասկանալի պատճառներով հարցմանը մասնակցող բոլոր գործատուները խիստ համաձայն էին այն մտքի հետ, որ կրթության բովանդակության պատվիրատուն պետք է լինի գործատուն, քանի որ (ևս հարցման արդյունք)բուհերում ստացած կրթությունը տեսական է և չի կարող բավարարել գործատուի` նեղ մասնագիտական պահանջները:

Դասախոս
Հարցվածների 100%-ը տեղյակ է իրականացվող փոփոխություններին: 40-60 հարաբերակցությամբ կարծում են, որ համապատասխանաբար հանրակրթությունը և բարձրագույն կրթությունը խթանելու կարիք ունեն: Դասախոսներին հարցում անցկացնելու հիմնական նպատակը այն է եղել, որպեսզի տեսնենք, թե 4, 6, և 10 հարցերին ինչպես են պատասխանում: 75%-ի կարծիքով կրթության որակի համար պատասխանատու է պետական լիազոր մարմինը, ՈԱԱԿ-ը: 75%-ը կարծում է, որ բուհում տրվող կրթությունը գործնական է, սակայն նույն հարաբերակցությամբ կարծում են, որ շրջանավարտը չի կարող բավարարել գործատուի նեղ մասնագիտական պահանջները:

Ուսանող
60%-ը տեղյակ են, 40%-ը ոչ: 30-30-30% կարծում են, որ հանրակրթությունը, նախնական և միջին մասնագիտական, և բարձրագույն կրթությունը բարեփոխումների կարիք ունեն: , կրթության որակի համար պատասխանատու է ուսումնական հաստատությունը, բուհի կրթությունը տեսական է, և չի կարող բավարարել գործատուի նեղ մասնագիտական պահանջները:

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Բարև ձեզ!! Ես ձեր դատին եմ ներկայացրել հարցաթերթիկի օրինակը և հարցումների ընդհանրացված արդյունքները: Կարող եք ծանոթանալ!!

    ReplyDelete
  3. ind shat dur ekav harcatertiki bovandakutjun@, bajc qani vor harum@ irakancvel e voch ajnqan met tvov mardkanc migev, da ajnqan el gisht patker chi talis arka vigaki masin.hetaqrqir er ajn past@ vor dasaxosner@ asum ein, vor hamalsaranum stacat giteliqner@ gortnakan en, qani vor irenq en patasxanatvutjun krum giteliqneri gornakan linelu het kapvat, sakajn chgites te inchu ajd gortnakan giteliqner@ kirareli chenev chen bavararum gortatuneri pahangnerin. amen depqum dasaxosner@ hamalsarannerum miajn uxutjun en talis, isk mnacat shxatanq@ petq e usanox@ ani, mnum e ajd uxutjun@ gisht tal.ind shat er hetaqrqrum hamalsaranneri gradaranneri grqeri ardiakan linelu het kapvat hartman ardjunqner@, bajc gishtn asat chkaroxaca gtnel, im kartiqov ajd harti patasxan@ mianshanak voch e> Gradarannerum arge dnel hamakargichner internetin miacvat ev tpox sarqer, vorpeszi usanoxner@ internetic qashen irenc uzat grqer@ ev texum tpen, vorovhetev hamalsarannerum sovoroxneri 100%-@ chuni internet kam hamakargich ev ajlnl, Inch verabervum e giteliqneri tesakan linelun,apaim kartiqov tesakan giteliqner@ ete shat lav juracvat en,apa gortatun voreve anhangstanalu kariq chuni, qani vor tesakan giteliqneri himan vra na usanoxin avreli hesht kpatrasti ir dernarkutjan@ anhragesht praktik ashxatanqnerin.
    Shnorhakalutjun

    ReplyDelete
  4. Iharke Marianna jan hamadzayn em qo het, vor qich tvov harcumner anckacnelu patcharov, mer stacac ardyunqner@ 100%-ov chen artacolum irakanutyun@, bayc qani vor menq harcum2 anckacrel enq bavakanin @ndgrkun, aysinqn` harcvel en tarber buheri usanoxner, tarber dprocneri ev hamaynqneri cnoxner....mer karciqov ardyunqner@ stacvel en irakanutyan@ bavakanin mot.....inch veraberum e grakanutyan@, asem qez himnakanum patasxan@ bacasakn er, isk ashakerti cnox tiraxajin xumb@ himnakanum tvel e djvaranum em patasxanel harc@, inchic kareli e hetevutyun anel, vor mer dprocnerum ashakertner@ @ndhanrapes chen ogtvum gradaranneric....voch voqis hamar qaxtniq che vor mer gradaranner@ aynqan el chen hamapatasxanum mer pahanjnerin....:(

    ReplyDelete