Հոկտոմբեր 2009
ԵՊՀ ուսանողների նախագիծ
Ուսանողներ` Ադամյան Ն., Անափիոսյան Գ., Աղասյան Ա., Արշակյան Լ.,Գրիգորյան Մ.,Զանազյան Ա., Խոջոյան Ն.:
Interviewer _______________________________________________
Interview date______________ Interview time__________________
Հարցազրույց անցկացնողին ուղված բոլոր ցուցումները գրված են փակագծերի մեջ շեղատառերով և մգացված են:
Բարև ձեզ, իմ անունը _________: Ես Տնտեսագիտության ֆակուլտետի ուսանող եմ, և այս հարցումը կնպաստի իմ հետազոտական աշխատանքին: Իմացեք խնդրեմ, որ մենք երաշխավորում ենք Ձեր պատասխանների գաղտնիությունը, և Ձեր պատասխանները որևէ կերպ չեն առնչվի Ձեր անվան հետ: Շնորհակալություն:
1. Կարո°ղ եք ասել, ծանո°թ եք արդյոք ՀՀ կրթական համակարգում իրականացվող բարեփոխումներին:
___ Այո
___ Ոչ
___ դժվարանում եմ պատասխանել (դպ)
2. Կարո°ղ եք ասել, ՀՀ կրթական համակարգի ո°ր մակարդակն առավել հրատապ բարեփոխումների կարիք ունի: Խնդրում ենք տալ միայն մեկ պատասխան (կարդալ պատասխանները):
___ հանրակրթությունը (տարական, միջին, ավագ դպրոց)
___նախնական և միջին մասնագիտական կրթությունը
___բարձրագույն կրթությունը
___հետբուհական կրթությունը
___ դպ
3. Մեկից տասը թվերի սանդղակում, որտեղ 1-ը խիստ անորակն է, 10-ը խիստ որակյալը, ինչպե°ս կգնահատեիք մասնագիտական կրթության որակը ՀՀ-ում այսօր:
(խիստ անորակ) (խիստ որակյալ)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
4. Ձեր կարծիքով, ո°վ է պատասխանատու կրթության որակի համար (պատասխանները չկարդալ: կարելի է փորձել 1-ին 2 պատասխանները):
___ուսանողը
___դասախոսը
___ուսումնական հաստատությունը
___պետական լիազոր մարմինը
___Որակի ապահովման ազգային կենտրոնը
___ (այլ` նշել)
___դպ
5. Ուզում եմ իմանալ ձեր կարծիքը հետևյալի մասին: Ելնելով Ձեր իսկ անձնական կարծիքից, խնդրում եմ ասացեք արդյոք Դուք խիստ համաձայնեք, համաձայնեք, համաձայն չեք, թե բոլորովին համաձայն չեք ներքոհիշյալ փաստերի հետ
խիստ համաձայն եմ
Համաձայն եմ
համաձայն չեմ
բոլորովին համաձայն չեմ
դպ
Կրթության որակի պահանջատերը պետք է լինի ուսանողը:
Կրթության որակի պահանջատերը պետք է լինի պետությունը:
Կրթության բովանդակության պատվիրատուն պետք է լինի գործատուն:
Տվյալ պետության կենսամակարդակը մեծապես կախված է կրթության որակից:
ՀՀ մասնագիտական կրթության որակը բավարարում է միջազգային չափանիշներին:
Բոլոնիայի գործընթացով սկսված բարեփոխումների շարքն անընդուների է ՀՀ կրթական համակարգի համար:
Հետազոտական բլոկը պետք է լինի ուսումնական հաստատությունների անբաժանելի մասը:
Աշակերտի/ուսանողի գնահատման մեթոդները համապատասխանում են ժամանակակից չափանիշներին:
Աշակերտի/ուսանողի գնահատման մեթոդներն օբյեկտիվ են:
ՀՀ-ում պետք է խթանել նախնական և միջին մասնագիտական կրթությունը:
ՀՀ-ում պետք է խթանել բուհական կրթությունը:
ՀՀ կրթական համակարգի բարելավման նպատակով պետք է առավելապես ներդնել հանրակրթության բնագավառում:
6. Ձեր կարծիքով, ՀՀ մասնագիտական կրթությունը առավելապես տեսական է, թե գործնական:
___տեսական ___գործնական ___դպ
7. Ձեր կարծիքով, արդիական է արդյոք ուսանողական գրադարաններում գոյություն ունեցող գրականությունը:
___Այո ___Ոչ ___դպ
8. Եթե լիներ հնարավորություն, ո°րտեղ կշարունակեիք Ձեր կրթությունը:
___ՀՀ պետական ԲՈւՀ-ում
___ՀՀ ոչ պետական ԲՈւՀ-ում
___ՌԴ-ում
___արևմտյան որևէ ուսումնական հաստատությունում
___չէի շարունակի
___դպ
9. Ձեր կարծիքով, ավագ դպրոցում ստացած գիտելիքը բավարա°ր է մասնագիտական ուսումնական հաստատություն ընդունվելու համար:
___Այո ___Ոչ ___դպ
10. Ձեր կարծիքով, մասնագիտական ուսումնական հաստատության շրջանավարտը կարո°ղ է բավարարել գործատուի պահանջները նեղ մասնագիտական ոլորտում:
___Այո ___Ոչ ___դպ
11. Որն է ձեր ստացած ամենաբարձր կրթությունը)
___ տարական դպրոց
___միջնակարգ կրթություն
___ նախնական մասնագիտական կրթություն
___միջին մասնագիտական կրթություն
___ բարձրագույն կրթություն(5 կամ 4 տարի)
___հետբուհական կրթություն
12.1 __ Գործատու
12.2 __ Դասախոս
12.3 __ Աշակերտ/Ծնող
12.4 __ Ուսանող
Նպատակը: առկա իրավիճակի և հիմնախնդիրների ընդհանուր պատկերի վերհանում
Հետազոտության խնդիրներ.
1. Ծանո՞թ են արդյոք կրթական գործընթացների շահառուները բնագավառի հիմնական փոփոխություններին:
2. Ըստ շահառուների/թիրախային խմբերի, կրթական համակարգի ո՞ր ոլորտն է առավել խոցելի:
3. Որքանո՞վ է կրթության որակը բավարարում աշխատաշուկայի պահանջները:
4. Որո՞նք են կրթական համակարգի հիմնական խնդիրները:
Քիչ թվով հարցումներ անցկացնելու պատճառով (80 հարցազրույց), վերլուծության արդյունքները կարող է չներկայացնել իրականության կորը: Սակայն, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ հարցման արդյունքները ներկայացուցչական են, կարող ենք որոշ վերապահումներով ասել, որ իրական պատկերը մեր ստացած արդյունքներից շատ չի տարբերվում:
Մեթոդը: Իրականացվել են թվով 80 դեմ առ դեմ հարցազրույցներ` օգտագործելով միօրինակ (standardized) հարցաթերթիկ: Վերլուծության համար ընտրվել են հինգ թիրախային խմբեր. ուսանող; դասախոս; աշակերտ/ծնող; գործատու: Հարցազրույցի տևողությունը պարզելու նպատակով`հարցաթերթիկը նախապես փորձարկվել է. յուրաքանչյուր հարցազրույցը տևել է 5-10 րոպե: Յուրաքանչյուր թիրախային խմբի ներկայացուցիչների հետ իրականացվել է 20 հարցազրույց:
Աշակերտ ծնող
Հ1: Այո 5-50%, Ոչ 12-60%, դպ. 3-15%
Հ2: Հանրակրթությունը 15, Նախնական կրթություն 3, բարձրագույն կրթություն 2
Հ3: “4” 4 պ., “5” 10 պ., “6” 4 պ., “7” 2 պ.
Հ4: շատերը տվել են մեկ և ավելի պատասխաններ, որտեղ գերակշիռ դեր են խաղում ուսումնական հաստատությունը, հետո, դասախոսը, ուսանողը, և վերջապես, պետական լիազոր մարմինը:
Հ5: Ամփոփելով 5-րդ հարցի ենթահարցերին տրված պատասխանները, ստանում ենք հետևյալ պատկերը. մոտ 50%-ը կարծում է, որ կրթության որակի պահանջատերը պետք է լինի պետությունը և գործատուն, նաև այն, որ և’ հանրակրթությունը, և’ բարձրագույն կրթությունը բարելավման կարիք ունեն:
Մնացած հարցերի պատասխաններից ելնելով` ՀՀ մասնագիտական կրթությունը տեսական է-100%, 75%-ը կշարունակեր արևմտյան որևէ բուհում, 80%-ի կարծիքով դպրոցում ստացած գիտելիքը բավարար չէ բուհ ընդունվելու համար, և բուհում ստացած կրթությունն էլ չի կարող բավարարել գործատուի պահանջները:
Գործատու
50%-50% տեղյակ են/չեն փոփոխություններին: Գործատուների մեծ մասը` 80%-ը կարծում է, որ նախնական և միջին մասնագիտական կրթությունը խթանելու կարիք ունեն, որակի գնահատման սանդղակը տատանվում է 3-7 հատվածում: Հասկանալի պատճառներով հարցմանը մասնակցող բոլոր գործատուները խիստ համաձայն էին այն մտքի հետ, որ կրթության բովանդակության պատվիրատուն պետք է լինի գործատուն, քանի որ (ևս հարցման արդյունք)բուհերում ստացած կրթությունը տեսական է և չի կարող բավարարել գործատուի` նեղ մասնագիտական պահանջները:
Դասախոս
Հարցվածների 100%-ը տեղյակ է իրականացվող փոփոխություններին: 40-60 հարաբերակցությամբ կարծում են, որ համապատասխանաբար հանրակրթությունը և բարձրագույն կրթությունը խթանելու կարիք ունեն: Դասախոսներին հարցում անցկացնելու հիմնական նպատակը այն է եղել, որպեսզի տեսնենք, թե 4, 6, և 10 հարցերին ինչպես են պատասխանում: 75%-ի կարծիքով կրթության որակի համար պատասխանատու է պետական լիազոր մարմինը, ՈԱԱԿ-ը: 75%-ը կարծում է, որ բուհում տրվող կրթությունը գործնական է, սակայն նույն հարաբերակցությամբ կարծում են, որ շրջանավարտը չի կարող բավարարել գործատուի նեղ մասնագիտական պահանջները:
Ուսանող
60%-ը տեղյակ են, 40%-ը ոչ: 30-30-30% կարծում են, որ հանրակրթությունը, նախնական և միջին մասնագիտական, և բարձրագույն կրթությունը բարեփոխումների կարիք ունեն: , կրթության որակի համար պատասխանատու է ուսումնական հաստատությունը, բուհի կրթությունը տեսական է, և չի կարող բավարարել գործատուի նեղ մասնագիտական պահանջները:
Saturday, November 28, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteԲարև ձեզ!! Ես ձեր դատին եմ ներկայացրել հարցաթերթիկի օրինակը և հարցումների ընդհանրացված արդյունքները: Կարող եք ծանոթանալ!!
ReplyDeleteind shat dur ekav harcatertiki bovandakutjun@, bajc qani vor harum@ irakancvel e voch ajnqan met tvov mardkanc migev, da ajnqan el gisht patker chi talis arka vigaki masin.hetaqrqir er ajn past@ vor dasaxosner@ asum ein, vor hamalsaranum stacat giteliqner@ gortnakan en, qani vor irenq en patasxanatvutjun krum giteliqneri gornakan linelu het kapvat, sakajn chgites te inchu ajd gortnakan giteliqner@ kirareli chenev chen bavararum gortatuneri pahangnerin. amen depqum dasaxosner@ hamalsarannerum miajn uxutjun en talis, isk mnacat shxatanq@ petq e usanox@ ani, mnum e ajd uxutjun@ gisht tal.ind shat er hetaqrqrum hamalsaranneri gradaranneri grqeri ardiakan linelu het kapvat hartman ardjunqner@, bajc gishtn asat chkaroxaca gtnel, im kartiqov ajd harti patasxan@ mianshanak voch e> Gradarannerum arge dnel hamakargichner internetin miacvat ev tpox sarqer, vorpeszi usanoxner@ internetic qashen irenc uzat grqer@ ev texum tpen, vorovhetev hamalsarannerum sovoroxneri 100%-@ chuni internet kam hamakargich ev ajlnl, Inch verabervum e giteliqneri tesakan linelun,apaim kartiqov tesakan giteliqner@ ete shat lav juracvat en,apa gortatun voreve anhangstanalu kariq chuni, qani vor tesakan giteliqneri himan vra na usanoxin avreli hesht kpatrasti ir dernarkutjan@ anhragesht praktik ashxatanqnerin.
ReplyDeleteShnorhakalutjun
Iharke Marianna jan hamadzayn em qo het, vor qich tvov harcumner anckacnelu patcharov, mer stacac ardyunqner@ 100%-ov chen artacolum irakanutyun@, bayc qani vor menq harcum2 anckacrel enq bavakanin @ndgrkun, aysinqn` harcvel en tarber buheri usanoxner, tarber dprocneri ev hamaynqneri cnoxner....mer karciqov ardyunqner@ stacvel en irakanutyan@ bavakanin mot.....inch veraberum e grakanutyan@, asem qez himnakanum patasxan@ bacasakn er, isk ashakerti cnox tiraxajin xumb@ himnakanum tvel e djvaranum em patasxanel harc@, inchic kareli e hetevutyun anel, vor mer dprocnerum ashakertner@ @ndhanrapes chen ogtvum gradaranneric....voch voqis hamar qaxtniq che vor mer gradaranner@ aynqan el chen hamapatasxanum mer pahanjnerin....:(
ReplyDelete