Wednesday, December 2, 2009

Տեխնիկական հարցերը՝ այստեղ

Հարգելի համակուրսեցիներ եւ ընկ. Անտոնյան,

Բոլոր տեխնիկական հարցերը կարող եք գրել այստեղ, ես կփորձեմ դրանք առավելագույնս արագ լուծել:

PDF ֆորմատի ֆայլեր դնելու հարցը կարծես թե լուծել եմ, այսինքն հղումը կդրվի էջում եւ ցանկացողները կկարողանան մտնել եւ տեսնել այդ նյութը: Ուստի, բոլոր նրանք, ովքեր ունեն pdf ֆորմատի ֆայլեր եւ ուզում են տեղադրել այստեղ, ուղարկեք ինձ harutyunyan.ani@gmail.com հասցեով, ես կտեղադրեմ:

Եթե կան այլ հարցեր, խնդրում եմ ասեք, որպեսզի տեխնիկական խնդիրների պատճառով հետո թյուրիմածության առաջ չկանգնենք:

Շնորհակալություն:
Անի

5 comments:

  1. Ani jan, xndrum em, vercru timayin ashxatanqnery ev upload ara aystegh, ayd tvum erekva zekuycnery, amboghjutyamb!

    ReplyDelete
  2. Shat lav ynker Antonyan. Es kpordzem max arag anel da. Erekva zekucoxnery asacin vor irenq andzamb kdnen` vorosh uxxumneric heto.
    Bayc cankacac depqum, bolorn el iravunq unen cankacac informacia dnel ays blogum...

    ReplyDelete
  3. isk inchpes petq e upload anel documentnery?

    ReplyDelete
  4. Ynker Antonyan,

    Ayd file-ery upload anelu hamar petq e ogtvel ayl kayqic, dra hamar jisht klini nyutery uxarkeq indz, es im account-ov upload anem, u linky tam dzez.

    ReplyDelete
  5. Հարգելի համակուրսեցիներ եւ ընկ. Անտոնյան,

    Ես փոխել եմ բլոգի արտաքին տեսքը, որպեսզի տեքստերի հատկացված մասը ավելի լայն լինի: Կարծում եմ սա ավելի հարմար է:

    Խնդրում եմ բոլորին, նոր նյութ տեղադրելիս անպայման դնել վերնագիր եւ նյութը տեղադրել UNICODE-ով: Եթե խնդիրներ ունեք կոնվերտացիայի հետ, ուղարկեք ինձ, ես կանեմ:

    Եթե այլ հարցեր եւս ունեք, դիմեք, ես միշտ պատրաստ եմ օգնել:

    Անի

    ReplyDelete